Koulujen alkaessa kaikki ovat tietyllä tapaa iloisia päästessään jälleen tapaamaan vanhoja tuttuja. Kaikilla on vielä energiaa olla ystävällisiä luokkatovereille ja nauttia ensimmäisen koulupäivän keveydestä ja rennosta ilmapiiristä...

EI!
Vaikka olisitkin venynyt vihdoin minua pari senttiä pidemmäksi kesän aikana, älä tule viereeni, katso minua arvioide ja tokaise: "Sun tissit ei sitten kasvaneet yhtään kesän aikana."
Se on raivostuttavaa!
Ja sinä tiedät, että minä suutun siitä!
Helvetin tomppeli!
Jos olisit poika, saisit haukkumasaarnan seksuaalisesta ahdistelusta, mutta koska satut olemaan tyttö ja ilmeisesti vielä yksi parhaita kavereitani, saat pelkästään kymmenen mätkäisyä uunituoreesta repustani.
Jätä minun tissini rauhaan!

1813092.jpg

Kiersin tänään koulun jälkeen kaupan kautta ja ostin söpön pinkkejä blingbling-tarroja.
Lehtihyllyn kohdalla itkin kaverilleni, kun mistään ei saa KAT-TUN julisteita (kaveri osti jonkun lehden jonkun bändin julisteen takia).
Kaupassa minun rupesi tekemään hirveästi mieli suklaakookos-karkkeja.
En ehtinyt ostaa niitä ja nyt harmittaa.

Vaaah, rakastan pinkkiä kynsilakkaa!