Olen parin viime päivän aikana hurahtanut kunnolla pupettamiseen ♥___(poupeegirl)
Lähinnä toimin vain epämääräisenä stalkkaajana, mutta oh, vielä jonakin päivänä minulla on oma, täydellinen pupe-nukke, jolla on iso vaatevarasto ja paljon brändivaatekuvia! (huom, vielä jonain päivänä olen tyttö, jolla on vaatekaapissa paljon hienoja brändivaatteita!)

Heräsin tänä aamuna kuudelta (kuudelta! 06:00! Aamulla!) tekemään inventaariota vaatekaappini sisällöstä.
Tarkoituksena olisi saada epämääräiset ja käyttämättömät vaatteet heivattua kirpputorille ja ehkä saada niistä jopa vähän rahaa, jotta voisin ostaa uusia hienompia vaatteita.
Nyt minulla on kaksi muovipussillista vaatteita, joita en edes muistanut omistaneeni, valmiina kirpputorille vietäviksi.

Mutta ei se niin helppoa ole.
Se raha, joka minulla olisi mahdollista saada, näyttäisi olevan vaaravyöhykkeen rajamailla.
Selasin nimittäin Blippoa ja...
Löysin tämän.
Voi hyvä elämä, voi hyvä elämä, minä tahdon tuon!!
Waaaaaaaaaaaah!
Tahdon sen niin kovin kirjahyllyyni, että ihan itkettää.

Mutta jos ostan sen, olen taas hieman köyhempi eikä pupeni saa koskaan tilastoihinsa hienoja brändivaatteiden kuvia!
Miksi elämä, miksi teet tämän niin vaikeaksi? TT_TT