Ensiksi: ANTEEKSI kaikille niille, jotka tätä ehkä on joskus seuranneet tai sattuneet käymään ja ihmetelleet miksei tää päivity. Oon ollut kauhean kiireinen koulun ja muun kanssa enkä oo edes jaksanut seurata mitä KAT-TUN rintamalla tapahtuu, joten kerrottavaa ei oo paljon ollut!

Sen verran oon kuitenkin seurannut, että oon katsonut Yamato Nadeshiko Shichi Henge:ä aka Kamen uutta draamaa (jossa on myös Tegoshi ja Uchi, jos joku ei ole kuullut vielä) kahden jakson verran. Jostain aikaa siihenkin löytänyt... Saattaa tosin jäädä tuon kattominen ja vaihdan johonkin muuhun... Juoni ei oikein jaksa innostaa, vaikka animen oon joskus katsonut...

Yllätyin vähän, että kyseisen draaman tunnusmusiikki on nyt julkaistu KAT-TUNin singlenä... Nimellä Love yourself. Oon jotenkin aatellut, että se olisi tyyliin Kamen, Tegoshin ja Uchin yhdessä laulama kappale, mutta eipä sitten kai. Kamen äänihän siinä selvästi kuuluu.
Seuraavassa vähän kuvahuorausta kappaleen pv:stä, koska se on jotenkin niin...kiva. Tylsä mutta kiva.
 


Oon viime aikoina ruvennut tykkäämään kauheasti Nakamarusta... Se on jotenkin aikuistunut ja...saanut lihaa luittensa päälle (?)♥




Koska Ueda vaan on ♥
Onko vain mun mielipiteeni, että Uedasta on tullut jotenkin itsevarmempi ja elämäniloisempi viime aikoina?
Esim tässä se hymyilee yllättävän paljon ja tuntuu olevan koko ajan mukana. (En jaksa ymmärtää mikseivät nuo juontajat voi katsoa haastateltaviaan... Hyde parka...)
Vai johtuuko koko huomio vaan siitä, että oon viime aikoina katsonut useamman vanhemman liven KAT-TUNin chibi-ajoilta?

Kameda?:


Kamen ilme kysyy ihan selvästi: "Tat-chan, daijoubu?"

Other people are not worth caring about
What's important it's yourself
Now you don't need things such a customary "Do your best"
Because that's what hurts you the most
Love yourself lyrics

Ja joo, niinkun eilisessä postauksessa epäilin, alan tykätä tuosta D-Motionista. Se on kiva, kun kuuntelee tarpeeksi kovalla~
Tykkään Jinin kampauksesta molemmissa pv:ssä.

Mitä "pahiksemmaksi" ja "rokimmaksi" Jin muuttuu, sitä herttaisempi ja avoimempi Uedasta tulee?