Okei, öö, siitä on viittä vaille vuosi, kun olen kirjoittanut tänne viimeksi.
Siinä ajassa KAT-TUN rintamalla on tapahtunu vaikka mitä!
Ja mun omassa elämässänikin totta kai, mutta siinä nyt ei oikein ole mitään kertomista. Tai saattaisihan tuossa olla, mutta menisi ihan liikaa palstatilaa koko kymmenen kuukauden purkamiseen. Mulla oli ajatuksena, että olisin päivittänyt tänne KAT-TUN aiheista joulukalenteria, mutta ehkä kuudes päivä on jo liian myöhäinen aloitusajankohta :( Eikä mulla koulukiireiden takia ollut kyllä aikaa paljon luukkuja valmistellakaan...


KAT-TUNilta on ilmestynyt tänä aikana ainakin kolme singleä, joista en oo sanonut täällä sanaakaan (!!).
Vai pitäskö nykyään sanoa KT-TUN, kun Jin ei enää ole mukana...? 
Akanishin twiittailua muuten voi seurata
täältä! Jos joltain kiinnostuneelta on mennyt ohi. Ite en ole niin ultimaattinen Jin-fani koskaan ollut, että olisin menettänyt yöuneni Akanishin lähdön jälkeen... Kuulostanpa huonolta ihmiseltä. Kaipaan kuitenkin Jinin ääntä ihan mielettömästi! Se täydensi KAT-TUNin biisejä niin hyvin... Ja erityisesti Kamen äänen kanssa se sointui mitä parhaiten yhteen...

Mutta niistä singleistä.

Singleistä uusin, Change ur world oli mulle itselleni pieni järkytyksen aihe. Jouduin ensimmäisen puolen minuutin aikana tarkistamaan kahdesti, että kuuntelen ihan oikeeta bändiä :DD Mutta sitten Kame alkoi laulaa ja loput biisistä kuulostikin instrumentaalisestikin ihan KAT-TUNilta <3 Pahinta tuossa kuitenkin on, että vähän päälle minuutin kuuntelun jälkeen mulla alkaa soida päässä Juice Leskisen Myrkytyksen oireet! Ei, älkää kysykö...

Keskimmäinen lapsi No more pain taas tuo musiikkivideollaan mieleen Gackton. Vertailun vuoksi: 


Musta luomiväri sopii Kamelle niiiin hyvin <3

En tämän kuunteluun tainnut tarvita kuin kerran tai kaksi ja olin oikeaoppisesti koukussa.

Esikoinen, Going! taas oli ultimaattisen Ueda-ihastuksen kohde. Vaikka täytyy tunnustaa, että oon tykännyt noista raskaammista kappaleista biiseinä enemmän kuin Going:ista. Vaikka ah, oon kyllä näitä kaikkia renkuttanut näiden ilmestymisen jälkeen ihan puhki...

Ah, Ueda <3 JE-maailman yksi suloisimpia ilmestyksiä ehdottomasti.

 

Tuntuu silti, että noista musavideoista todella puuttuu jotakin kun Jin ei enää esiinny niissä...

Sattuuko kukaan muuten tietämään miten Uedan ja Kobayashi Ryokon keväällä huhuttu suhde voi? :o Mulla meinasi koko juoru mennä ohi korvien, kun olin niin keskittynyt muihin asioihin tuohon aikaan. Kuulin koko jutusta vasta elokuussa...
Vähän hämmentynyt olen myös siitä, etten ole nähnyt tästä mitään "Ueda erosi/ei saanut/kaipaa Nishikido Ryota, joten se otti sitten tytön, jolla on melkein sama nimi"-juttuja. Vai oliko koko jutussa vain tarkoitus saada ihmisten huomio pois Akanishin lähdöstä? :o