Halityyny ois kuulkaa aika siisti juttu.

Siis ei sellainen stereotypinen japanilainen dakimakura (抱き枕), jossa poseeraa joku vähäpukeinen animetyttö söpösti punastuneena (siis tyyliin tämä tai tämä. kai noihin nyt jokainen on joskus törmänny...). Eikä mulle kelpaisi myöskää poikaversio dakimakurasta (ei edes jollain KAT-TUNin pojalla varustettuna, kun sit sitä saisi olla aina piilottelemassa ihmisiltä :/) enkä mä nyt niin kauhean innostunut ole tuosta jo pari vuotta hehkutetusta poikaystävätyynystäkään. Puhumattakaan nyt paidankierrätysversiosta.

Mulle riittäisi erittäin hyvin sellainen yksivärinen, pehmeä, mutta tarpeeksi jämäkkä, juuri sopivan paksuinen halityyny. Taobaossa esim. ois myynnissä oikein ergonomisesti muotoiltuja tapauksia! Halityynyn pitäisi tietysti olla myös täydellisen pituinen...Ei liian pitkä eikä liian lyhyt.

Sopivan halityynyn löytämisessä on kuitenkin pari ongelmaa.
1. Saatavuus. Halityynyjä Suomessa myy kai vaan
Urumi ja nekin on animetyynyjä, joihin mulla ei ole mitään intressejä.
2. Hinta. Taobaoa lukuunottamatta (missä nyt kaikki maksaa alle neljäsosan todellisesta hinnasta) kaikki tähän asti löytämäni on maksaneet 40-60 euroa. Siis 40-60 euroa TYYNYSTÄ.

Oon aikamoinen räppäkäpälä käsitöissä, mutta ehkä mun taitoni riittäisi halityynyn ompelemiseen? :o

Tuli muuten tätä kirjoittaessa mieleen, kun joskus kakarana jossain lehdessä kai oli joku "Mitä nukkum-asentosi kertoo sinusta?" juttu.
Nopealla googlaamisella löysin vaan oikeastaan
tämän ja tämän, jotka tuohon kysymykseen vastasi.

"Tyynyä halaten: Kaipaat läheisyyttä mutta olet luonteeltasi ujo ja joskus toisiin ihmisiin tutustuminen voi siitä syystä olla vaikeaa. Elät melko tasapainoista elämää ja välttelet suuria tunteita."
- habbo.fi

Mulle itselleni kuitenkin sopisi aika hyvin myös tämä:

"Haikarat, nukkuvat kyljellään alempi jalka taivutettuna ja alempi käsi ojennettuna. Tämä asento ilmaisee nöyrää luonnetta, vaikkakin haikarat voivat olla myös hyvin itsevarmoja. Toinen puoli  heistä etsii riippumattomuutta ja toinen puoli kaipaa lapsuuden turvallisuutta."
- luovataito.wordpress.com


Siitä vaan sitten analysoimaan itseään.