Ihan kauheaa tuntea tällaista tyttömäistä kateutta.
"Sillä on niin ihanat hiukset! Sillä on niiiin ihania vaatteita! Miksei mullakin voi olla samanlaisia sääriä/sormia/silmiä kuin sillä?! Ja voi luoja kun se kävelee hyvin korkkareilla!"
Ja pahinta on, kun tietää, ettei ikinä voi olla niinkuin se ihminen!
...Sekin vielä, että sitä kadehtii netin välityksellä ja että niitä täydellisiä ihmisiä on kaksi...
Ja kun ne ihmiset ovat tyylillisesti melkoisen erilaisia, ei tiedä kumpaa pitäisi kadehtia enemmän!
...
Mutta kun niillä molemmilla on isommat tissitkin kuin minulla...

1955338.jpg

Minä tahdon nuo yllä näkyvät kengät. Ne ovat jumalaisen upeat enkä ymmärrä kuinka olen voinut elää näin pitkään ilman niitä. En edes yleensä pidä pinkistä kengissä, mutta oh...Nuo veivät sydämeni.

Mitä minun pitäisi hankkia:
1. Kengät
2. Hame
3. Hiuskoristeita
4. ...mies...
5. ...tai nainen ihan sama, tarvitsen hellyyttä!

Mitä minä jo hankin:
1. Kännykkäkorun
2. Mascaran
3. Värikyniä

...Olen siis tuhlannut rahojani lähes turhuuteen sen sijaan, että olisin ostanut sellaisia asioita, joita todella tarvitsen!