1250922287_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sen jälkeen, kun koulu alkoi, oon lipittänyt mielettömiä määriä teetä. Oon jopa ottanut tavaksi kantaa jääteepulloa koulussa mukana... Se tosin ei oo hyvää lämpimänä, joten jos en kerkee juoda sitä ennen ruokatuntia, jätän sen yleensä juomatta.
Toistaseksi ainakaan mitään komplekseja tuosta ei oo ilmestynyt... Ehkä oon vähän energisempi... Onhan teessäkin kofeiinia.

Tee on muuten siitä jännä juttu, että jostain syystä siihen liitty järjettömän vaaleanpunainen tunnelma...  Ei vielä olla ryhdytty kavereiden kanssa lavastamaan mitään kivoja teekutsuja, mutta jos tää obsessio tässä jatkuu niin voisi ollakin ihan aiheellista...

Koulun alun takia mun dataukseen käytettävissä oleva aikani on kutistunut varmaan neljännekseen siitä mitä se oli lomalla. Tosin lomallakaan mulla ei ollut juuri intohimoa datata, kun oli niin paljon tekemistä...Muunmuassa kunnianhimoinen tavoite opetella korean hangul ja japanin loput katakanat. En sitten tiiä miten hyvin tässäkin onnistuin, mutta...