Joskus tunnen olevani varsinainen murheenkryyni bussikuskeille.
Tein sen taas!
Nukahdin bussiin ja onnistuin matkustamaan lähemmäs 30 kilometriä alkuperäisen pysähdyspaikkani ohi.
...En tosin kertonut bussikuskille, ettei minun ollut todellakaan tarkoitus matkustaa sinne asti...
Pysäkki, jolla sitten jäin pois, oli yhden todella pienen kylän keskustassa ja tapoin tunnin paikallisessa K-marketissa (linkkoja tuolla välillä onneksi kulkee n. tunnin välein).
Olipahan seikkailu sekin...

1955591.jpg

On taas se aika vuodesta, kun tahtoisin palavasti Japaniin KAT-TUNin keikalle.
Voi kiltit, kiltit, päästäkää minut! Minä tahdon!
Ja olen taas niin h*lvetin **ttuuntunut, kun Suomesta ei saa mitään KAT-TUN tavaraa.
Uaaaargh, minä olisin valmis laittamaan rahaa menemään, mutta ei väkisin!

Om nom nom, jos en kerran saa KAT-TUNia niin pistetään sekin raha vaatteisiin.
Olen aina rakastanut korkokenkiä, mutta viimeaikoina rakkaus on vain...poksahtanut täyteen kukkaansa. Ehkä...Ehkä minulla olisi rahaa kivoihin kenkiin?
...Mutta kun minä tahtoisin KAT-TUNin kuvakirjan...
Ja sellaisen kivan naamakuvalla varustetun viuhkan, miksi niitä nyt ikinä kutsuttiinkaan...
JA HELVETTI SOIKOON MINÄ TAHDON NIIDEN LEVYN NYT!!!