Koska blogistani on ilmeisesti tullut musiikillisen elämäni avautumispalsta, tahdon avautua eräästä asiasta.

...

Minä olen todella koukussa ylipirteiden naisartistien ylipirteisiin rallatuksiin!
Koharu Kusumin Koi kana, Ai Otsukan Sakuranbo, Mini Monin Lucky Cha Cha Cha, Kosaka Riyun Love Shine...
Kaikki kelpaa missä vain on iloinen ja energinen tunnelma!
Olen muuten myös hulluna paraparaan, mikä varmaan osaltaan todistaa joidenkin aivoalueiden pehmenneen vuosien varrella...

1955266.jpg

Ja olen vielä sitäkin mieltä, että Ai Kago on vastustamattoman söpö.
Lähes itkin aikoinaan, kun kuulin, että neiti oli erotettu Hello! Projectista tupakoinnin ja 10 vuotta vanhemman miehen takia.
Kagossa on sitä jotain luontaista söpöyttä, jota monessa ihmisessä ei yksinkertaisesti ole.
En juurikaan välitä nykyisesta Morning Musumen kokoonpanosta.
Miksikö?
Koska siinä ei ole Kagoa!
Kaikki muut olen-tosi-söpö-tytöt tuntuvat niin teennäisiltä Kagon jälkeen. Kagon asenne monissa musiikkivideoissa on vertaansa vailla! (katsokaa vaikka Hyokkori hyoutanjima)
Sitä paitsi rakastan Kagon ääntä. (joka muuten kuuluu hyvin Sakura Mankai videossa)