Olenko muka paha, kun mussutin kokonaisen Dumle-pussin ihan yksinäni?

1955375.jpg

Vanha ja kliseinen 10 randomia kappaletta ja muutama sana niistä!
Aikaa kirjoittamiseen kappaleen kesto.

1. Morning Musume - Resonant Blue
Hahaa, tykkään tästä kappaleesta oikeastaan vähän liikaakin.
Kuuntelen Morning Musumea ihan suhteellisen usein ja tykkään muistakin kappaleista, mutta tässä on jotain ihanaa voimaa, joka saa minut...tanssimaan sen tahtiin.
Aina!
Sokerihumala, pinkki läppäri, kiva, tanssitaitoinen kaveri, Resonant Blue ja yksi tietty parveke~

2. Super Junior - Miracle
...Tästä on tainnut olla joskus juttua?
Mutta hih, tästä tulee mieleen juuri se päivä, kun kuulin tämän ensimmäistä kertaa ja seuraavana päivänä eräs kaverini ryykäsi meille kertomaan yhdestä ihanasta tyypistä linja-autossa. Ja se tyyppi muuten on oikeasti ihana! Sellainen basisti~

 3. Morning Musume - Onna ni Sachi are
Hahaa, englanniksi käännettynä Good luck to Women. Enkkulyriikat löytyy täältä.
Tähän ei sinällään liity muistoja, mutta tykkään vahvoista naisvokaaleista, joten...
♪ "Baka ne, baka ne, baka ne" ♫

4. KAT-TUN - LIPS
Nyt varmaan vaikutan siltä, että minulla on sosiaalinen elämäkin, mutta uskokaa pois, ei minulla ole :'D
Kuitenkin, tämä soi taustalla kerran kun istuin chattailemassa ensimmäistä kertaa erään ihmisen kanssa, joka sittemmin osoittautui täydeksi *piip*.

5. Hausmylly - Miss Maailma
...Suoraan sanottuna olin hieman "Mitäh?!", kun tämä äsken lähti soimaan.
Kun kaverini sendi tämän minulle niin olin lähinnä: "Jaa...Ei kiinnosta.", mutta sittemmin, eräänä kylmänä kouluaamuna tämä soi päässäni toistolla todella pitkään ja jotenkin...Aloin pitää tämän lyriikoista.

6. UNDER17 - LoveSlave
Tämä on niin minua!
Jumputusta ja kimeä äänisiä naisvokalisteja! :'D
Sääli melkein, etten ole jaksanut katsoa animea, jonka tunnarina tämä on (DearS) sillä pidän kyseisen sarjan värimaailmasta...

7. KAT-TUN - Don't You Ever Stop
Aah, mun miehe
t ♥
Rakastan
tämän biisin asennetta.
...Ja tämän soidessa kaverini möläytti, että taidan etsiä miehistä itselleni ennemminkin isoveljeä kuin seurustelukaveria ja että olen silti liian ujo.
Pyh.

8. Gackt - U+K
Ja mitäs ihmettä minä tästä muka voisin sanoa?
Oikeasti, voiko tästä tulla mieleen muutakin kuin Gackt heilumassa kissojen keskellä?
No aww, on se silti hottis jätkä.

9. Hei se Hui Mei Mei - Shake it Baby
30-vuotias serkkuni kysyi tätä ohimennen kuultuaan miksi kuuntelen koneelta kiinalaisenglantilaisia lastenloruja :'D

10. Negative - In My Heaven
Yllättävää, että meikäläisen koneelta löytyy tällaista.
En yhteen aikaan voinut syystä tai toisesta sietää Jonne Aaronin ääntä ja taisin hommia tämän koneelle lähinnä totuttelua varten. Ja no...Sitten olenkin kuunnellut Negativea aina silloin tällöin, kun kukaan ei ole ollut näkemässä...Mitä hävettävää siinä on? Ei mitään...