...oon lukenut pitkästä aikaa doujineita!
KAT-TUNista tietysti. En voi sanoo katsovani paljon animea tai lukevani mangaa, joten bändidoujinit on ainoat mistä jotain tajuankin :P

Oon aina lukenut jonkin verran fanfictionia (mikä ei musta ole kyllä yhtään tervettä, mutta kun siitä on melko hissukseen ficcejä lukemattomien ihmisten seurassa niin ei kukaan voi sairaaksikaan väittää~) ja KAT-TUN fanfiction kuulunut mun lukulistalle jo useamman vuoden. Oon täällä tainnutkin muutamaan otteeseen esitellä suosikkiparejani, mutta nekin on muuttuvia! Voisinkin esitellä pari eniten lukemaani.

Akame
Jin Akanishi/Kazuya Kamenashi
No tietysti luen sitä eniten kirjoitettua ja fanitettua, mitä muuta luulitte? Erittäin hyvä puoli tässä parissa on se, että kun niistä kirjoitetaan niin paljon, mukaan mahtuu myös oikeita helmiä. Ja sitten tietysti niitä, joissa näiden yhdessä oleminen on jo osa reaalimaailman totuutta. Muita Akamen hyviä puolia on mm. se, että niiden välillä on oikeasti ollut havaittavissa jonkinlaista läheisyyttä ja draamaakin niiden suhteesta löytyy! Ja sitä paitsi ne on oikeesti liikkiksiä yhdessä :3

JinDa
Jin Akanishi/Tatsuya Ueda
Tätä löytyy ihan liian vähän! Tai siis ihan liian vähän tosi hyvinä ficceinä. Jin ja Uedahan on ilmeisesti backstagella ihan hyviäkin kaveruksia. Ja tosi tosi söpöjä yhdessä <3

RyoDa
Ryo Nishikido/Tatsuya Ueda
Tällä nyt ei oo mitään todellisuuspohjaa ja alkunsa se on saanut Nishikidon muinaisesta naljailusta Uedalle. Tässä yhteydessä mun on kuitenkin pakko mainita horoskoopit! Ryo on Skorpioni ja Ueda Vaaka ja tällaisesta parista oon lukenut mm. seuraavanlaista tekstiä: "Skorpioni ei voi käsittää miten joku voi ihmisten suhteen olla niin sokea kuin Vaaka. Hän joutuu pelastamaan Vaa'an lukuisista kiipeleistä, joihin tämä on joutunut luottaessaan liikaa tuntemattomiin ihmisiin."
Ryoda-parilla kirjoitetaan myös niin ylisuloisia ficcejä, etten malttaisi edes olla lukematta niitä, joten parempi vaan lukea suosiolla :D

Niin ja öö joo, muitakin kausiparituksia on. Esim. Yamapi/Massu ja ja Nishikido/Tegoshi on tuolta NEWSin puolelta sellaisia mitä tykkään lukea. Yamapi/Tegoshi on kans kivaa. Ja KAT-TUNista vielä tietysti KoKame ja silloin tällöin AkameDa ja PinDa~

Mutta!
Nyt kun oon lueksinut noita doujineita, oon yllättäen menettänyt sydämeni MaruDa:lle!

Näitä skannaa mm. BoysFramediin parasol_odori.
Nyt vaan yritän löytää lisää luettavaa tällä parilla ja kattelen kaikenlaisia videopätkiä ja kuvapostauksia näistä. Aaaa, uusi obsessio :DD